Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Dagny
Skapat 2020-09-12 av Dagny, kvinna, 40 år, Stockholms län.
Söker friluftsvänner för vandring nära Stockholm :)
Hej hej allijoppa! Älskar att vara ute i naturen och vill hitta en vandringskopisar som bor nära Stockholm för att upptäcka nya ställen tillsammans :) Är aktiv, positiv, nyfiken och oftast vandrar med min son. Någon?

Svar på inlägg

LMartin
#1. Publicerat 2020-10-07 av LMartin
Hej

Det låter kul att vandra i närheten i Stockholm. Jag är med. Hoppas vi blir fler.
Anonym
#2. Publicerat 2020-10-16 av Anonym
Jag finns i västerhaninge. Van vandrare. Vandrar med hundar och när jag har barnen hänger de med.
Anonym
#3. Publicerat 2020-10-27 av Anonym
Hej.
Häng med oss nu på fredag. Vi är några som ska gå/vandra på Järvafältet. :)
LMartin
#4. Publicerat 2020-10-29 av LMartin
Kan inte på fredag tyvärr. Hade varit kul.Jobbar och enbart helger fungerar för mig....
Dinghyblue
#5. Publicerat 2020-11-22 av Dinghyblue
Jag vandrar gärna i Stockholmstrakten. Bor själv i Solna.
Anonym
#6. Publicerat 2020-11-23 av Anonym
Något inplanerat än? Jag följer gärna med.
UlrikaE
#7. Publicerat 2020-12-05 av UlrikaE
Jag hänger gärna på.
Bor i Björkhagen
Anonym
#8. Publicerat 2020-12-19 av Anonym
Hej! Imorgon söker jag en vandringskompis för en liten vandring med eld och mat. Själv tycker jag vandringen är skön men en eld och lite mat är höjdpunkten. Är det någon som hänger på?
Anonym
#9. Publicerat 2021-01-17 av Anonym
Hej Dagny!Om du fortfarande e sugen att ut å vandra i och runt Stockholm så e jag gärna på.....
dock så den närmsta tiden så är det bara vardagar som gäller, när coviden minskar så kan jag även helger....(jobbar med sjukvård)
hoppas vi hörs å ses / Annelie
Anonym
#10. Publicerat 2021-01-21 av Anonym
Hej!

Jag hänger gärna med på vandringsutflykter i/nära Stockholmsområdet.

Mvh,
Elin
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen