Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen
Adventuregirl
Skapat 2020-09-19 av Adventuregirl, kvinna, 45 år, Skåne län.
Vill du hänga med o vandra Skåneleden runt Ven den 26/9


Vi är två vuxna som tänkt åka över till Ven o gå Skåneleden runt där på ön ca 12 km på lördag den 26/9. Vi tänkte ta båten från Landskrona klockan 10.00...( de vill att man är på plats helst 30 min innan om.man inte köpt biljett online).
Vi har matsäck med oss som vi kan inta efter typ halva rutten. Vi tänkte även försöka hinna med ett cafebesök på Pumpans café e liknande. Hemfärd vid 18.15 eller 16.45...( det e de två sista båtarna som går). Vill du följa med oss? Vi vill gärna vara flera, the more the merrier??????
Meddela mig Adventuregirl eller Hellboy om du är intresserad så vi vet hur många vi blir ;)

Svar på inlägg

Anonym
#1. Publicerat 2020-09-20 av Anonym
Hej! Vad synd att jag var på Ven för två helger sedan, annars hade jag hängt med! Jag kommer nog att åka upp mot Kullen och gå någon del av Skåneleden där. Ni kommer att få en jättefin vandring på Ven! /miss Sophie
Adventuregirl
#2. Publicerat 2020-09-21 av Adventuregirl
Ok miss Sophie...tack! Du kommer oxå ha det härligt på kullen! Bästa vilda naturen med hav o klippor o vacker utsikt!????????
Här kan du skriva ett meddelande som kommer att visas för alla på Friluftsliv.se.
Skriv Skriv här Skriv i megafonen